Madklub i Gudhjem

Tilmelding:

Tilmeld dig her senest 07. oktober 2020

Arrangør: Bornholmskreds

Kom og lav gigtvenlig mad i Gigtforeningens nye madklub

Lever du med gigt, og mangler du inspiration til at lave sund og gigtvenlig mad? Så vær med, når Gigtforeningen starter en madklub op Bornholm i oktober.

Den 22. oktober slår vi dørene op til vores nye madklub i Bornholm. Her får du inspiration og redskaber til at lave antiinflammatorisk og gigtvenlig mad sammen med andre, der også lever med en gigtsygdom.

I madklubben vil du sammen med de andre deltagere få undervisning af en diætist, som guider dig igennem gigtvenlige og lette madopskrifter. Ud over vejledning i madlavning og kost vil madklubben også få besøg af en ergoterapeut, som vil fortælle om gode arbejdsstillinger og hjælpemidler i køkkenet og give individuel hjælp og sparring.

I madklubben vil du opleve, at der er rum for at dele tanker og erfaringer med hinanden om de store som små udfordringer, man kan opleve i køkkenet, når man har gigt – og i livet generelt.

Første gang madklubben mødes er torsdag den 22. oktober 2020 kl. 17.00-20.00 Madklubben mødes i alt 6 gange cirka hver 14 dag. Efter de 6 gange er det planen, at madklubben fortsætter uden diætist. Dette vil du modtage mere information om i madklubben.

Ved spørgsmål kontakt Karin True, Tlf. 24 23 78 29, ktbornhom@gmail.com

Det er trygt og deltage, da vi følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer.

• Der er begrænsede pladser
  • For at kunne deltage skal du være medlem af Gigtforeningen
  • Deltagergebyr dækker dækker udgifter til mad og indkøb de 6 gange.