Støt gigtsagen - og gør en forskel

Når du støtter Gigtforeningen, er du med i kampen for, at flere i fremtiden kan leve uden smerter og ødelagte led.

Far holder sin mindreårige datter i favnen. Datteren har børnegigt

• Mennesker med gigt – børn og unge, kvinder og mænd i alle aldre – kan leve et liv uden smerter, ødelagte led og fysiske begrænsninger.
  • Mennesker med gigt får mulighed for at leve et trygt og aktivt liv under anstændige vilkår.

Du gør en forskel

Gigtforeningens arbejde er baseret på private bidrag fra medlemmer og andre støtter. Den offentlige støtte udgør under 2 procent af vores indtægter. Du og andre, der personligt bidrager til sagen, er afgørende for, at vi kan støtte forskningen og hjælpe mennesker med gigt.

Når du giver et bidrag til Gigtforeningen, gør du en forskel, fordi

• Du støtter livsvigtig forskning i gigtsygdomme.
  • Dit bidrag betyder, at Gigtforeningen fortsat kan give mennesker med gigt den viden og den hjælp, de har behov for.
  • Du er med til at sikre, at mennesker med gigt får større tryghed og ordentlige vilkår.

Giv et bidrag

Sommertilbud – få en lækker kogebog

Støt gigtsagen ved at melde dig ind i Gigtforeningen. Lige nu har vi et særligt sommertilbud, hvor du får den lækre kogebog "Fisk er godt!", når du melder dig ind i Gigtforeningen. Læs mere og få kogebogen

Derfor har vi brug for din hjælp

Gigtforeningen kæmper for bedre vilkår for mennesker med gigt, og vi støtter og igangsætter forskning, der gør en reel forskel.

Vi kæmper for, at færre skal være plaget af smerter og nedsat fysisk funktion. Derfor støtter vi forskning i forebyggelse, behandling og helbredelse af gigtsygdomme. Hvert år bidrager vi til dansk gigtforskning med omkring 10 millioner kroner. Det har skabt banebrydende resultater, der markant har forbedret livet for mange tusinde gigtpatienter. Men der er stadig lang vej.

Samtidig er vi talerør for de mange mennesker i Danmark, som lever med en gigtsygdom. Vi påvirker beslutningstagerne, og vi markerer os stærkt i debatten om social- og sundhedspolitiske problemstillinger, der har betydning for mennesker med gigt. Vi taler for at blive hørt – og for at skabe de nødvendige forandringer.

Men vi kan ikke gøre det alene – vi har brug for din hjælp.

Det går din støtte til

Træk dit bidrag fra i skat – læs om reglerne

Senest opdateret 31.05.2017