Medlemsfordele i Gigtforeningen

Bliv medlem af Gigtforeningen og få adgang til en lang række attraktive fordele. Du får også viden og hjælp til et godt liv med gigt.

Som medlem er du med til at gøre en stor forskel for mennesker med gigt. Det vil vi gerne belønne med en lang række kontante og personlige fordele.

Dine medlemsfordele

Du får f.eks. rabat i vores webshop og rabat på alt lige fra fitness og træningsophold til ferieboliger, briller og tøj. Du får også viden og hjælp til et bedre liv med gigt, blandt andet via artikler i medlemsbladet LedSager, som du modtager med posten fire gange om året.

Vær med allerede i dag. Jo flere vi er, jo mere kan vi løfte.

Få del i medlemsfordelene – bliv medlem nu

Læs mere om dine medlemsfordele:

• Spar penge i webshop og medlemsshoppen Borg & Bigum

Som medlem får du rabat, når du handler i vores webshop. Alle varerne i webshoppen er særlig udvalgt af Gigtforeningens eksperter. Det er f.eks. ergonomiske køkkenredskaber og kogebøger med sunde opskrifter. Der er også oplagte gaveemner, f.eks. skønne plaider, puder og tørklæder – også til mennesker, der ikke har gigt.

Find varer i webshoppen

Medlemsshoppen Borg & Bigum

Som medlem af Gigtforeningen har du adgang til store rabatter i medlemsshoppen Borg & Bigum. Forkæl dig selv eller en ven med luksusvarer fra Kähler, House Doctor, Eva Solo, Philips og andre kendte mærkevarer.

Få rabat i medlemsshoppen

• Rabat på alt fra fitness til ferier

Gigtforeningen har aftaler med en lang række samarbejdspartnere. Du får som medlem rabat på alt fra fitness til ferieboliger. Få f.eks. rabat på din træning i den landsdækkende fitnesskæde fitness dk. Allerede efter få måneders træning er et års medlemskab af Gigtforeningen tjent hjem!

Rabatter hos samarbejdspartnere

• Personlig rådgivning fra vores eksperter

Hvert år kontakter tusindvis af mennesker med gigt og deres pårørende Gigtforeningens tværfaglige rådgivning. Det kan du også gøre. Her får du råd og vejledning om alt fra fysiske, psykiske og juridiske problemstillinger til dine sociale og økonomiske rettigheder.

Gigtforeningen har syv rådgivere:

• Advokat
    • Ergoterapeut
    • Fysioterapeut
    • Kostvejleder
    • Læge
    • Socialrådgiver

Læs mere om Gigtforeningens rådgivning

• Rabat på træningsophold på Sano

Som medlem af Gigtforeningen får du altid rabat på træningsophold på Sano – Gigtforeningens behandlingssteder i Middelfart, Skælskør og Aarhus. Du har også mulighed for at søge et legat til dækning af f.eks. behandlingsudgifter på Sano.

Læs mere om rabat på træningsophold

Læs mere om Gigtforeningens legater

• Medlemsbladet LedSager

Som medlem modtager du fire gange om året vores populære medlemsblad, LedSager, med posten. I LedSager kan du læse nyt om gigtforskning, interviews med kendte danskere og andre med gigt, der fortæller om deres liv med sygdommen. Du får også artikler og gode råd om træning, sundhed, kost, medicin med videre.

Bestil et prøveeksemplar af Ledsager

• Arrangementer nær dig

Gigtforeningen afholder mange hundrede arrangementer om året rundt om i landet. Vores 22 kredse arrangerer både sociale og faglige aktiviteter. Som medlem får du rabat på en lang række af aktiviteterne. Der er alt lige fra motion, foredrag og udflugter til sociale arrangementer og events.

Læs mere om Gigtforeningens arrangementer

Find arrangementer nær dig