Lokalt - SLE/Lupus - diagnosenetværk

SLE/Lupus-diagnosenetværket er for dig med denne diagnose.

Læs mere om diagnosenetværket

Her kan du se, hvilke aktiviteter vi har nær dig. Du er selvfølgelig også velkommen til at deltage i arrangementer og foredrag andre steder i landet, end lige der hvor du bor.

• Hovedstaden

SLE-gruppen i Danmark afholder landsdækkende virtuelle netværksmøder hver anden måned,
    Zoom møderne er med emne, med eller uden ekstern foredragsholder. Der annonceres løbende på NemTilmeld.

Susanne Gydesen, tlf. 28 40 49 94susanne@gydesen.info

• Midtjylland

Tove Cassøe Petersen, tlf. 22 75 62 77, e-mail tove@cassoee.dk

• Nordjylland

Anni Bowman Johansen, tlf. 40 43 29 50

• Sjælland

Susanne Gydesen, tlf. 28 40 94 94, E-mail susanne@gydesen.info

• Syddanmark

Maj-Britt Laursen, tlf. 23 30 51 93, e-mail majbrittblau@gmail.com

• Andre arrangementer

I Gigtforeningens kalender kan du se alle foreningens arrangementer. Kalenderen indeholder både landsdækkende og lokale arrangementer.

Find arrangementer nær dig

Senest opdateret 23.08.2024