Start din egen indsamling til gigtsagen

Vil du gøre en forskel og støtte et bedre liv for mennesker med gigt? Så kan du hurtigt og nemt starte en indsamling og støtte på din egen måde.

Dreng med hav og blå himmel i baggrunden

Mange tror, det kun er ældre mennesker, der får gigt. Det er ikke rigtigt. Der findes over 200 forskellige gigtsygdomme, og nogle af dem rammer især børn og unge.

Gør en forskel – start din egen indsamling

Vil du støtte forskningen i bedre behandling og forebyggelse af gigtsygdomme? Eller vil du være med til at sikre, at Gigtforeningen fortsat kan støtte og rådgive mennesker, der har brug for hjælp til at tackle livet med gigt? Så kan du hurtigt og nemt starte din egen indsamling på min-indsamling.gigtforeningen.dk

Del, ønsk – og få flere med!

Du kan dele din indsamlingsside med venner og familie og opfordre dem til at støtte via Facebook eller e-mail.
Du kan f.eks. ønske dig donationer i fødselsdags- eller julegave, eller du kan opfordre din omgangskreds til at donere penge for hver km, du løber eller cykler – eller for hvert kilo du taber dig i en sund slankekur.

Hvis I har en personaleklub på din arbejdsplads, kan du og dine kolleger også oprette jeres egen indsamling til fordel for gigtsagen. Nogle virksomheder dobler op på det beløb, som medarbejderne samler ind.

Sådan gør du

Klik på min-indsamling.gigtforeningen.dk og følg anvisningerne.

Senest opdateret 14.03.2016