Sunde seniorer med gigt – vær aktiv i fællesskab med andre

Bliv en sundere senior med Gigtforeningen

Vi vil med 'Sunde seniorer med gigt' hjælpe dig, der har lyst til at komme ud og være aktiv i fællesskab med andre. Vi har hold i fem østjyske kommuner: Aarhus, Odder, Randers, Skanderborg og Syddjurs, og her er der flere forskellige hold, du kan vælge imellem. Lever du med gigt, har du måske – som mange andre med sygdommen – en hverdag, hvor træthed og smerter fylder. Et aktivt liv er vigtigt for at styrke både den fysiske og mentale sundhed og holde livsglæden ved lige. Men det kan være en udfordring at finde ud af, hvilke tilbud der er nær dig – og hvilke fællesskaber du har lyst til at være en del af. I samarbejde med DGI Østjylland og de fem østjyske kommuner, vil vi sørge for, at du og mange andre får viden om, hvilke aktiviteter I kan deltage i i jeres lokalområder. I får også konkret erfaring med, hvilken forskel bevægelse kan gøre i et liv med gigt.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte projektleder Merethe Jelsbak Raundahl og høre nærmere. Send en mail til sundeseniorer@Gigtforeningen.dk eller ring på telefon 39 77 80 92.

Sunde seniorer med gigt er lavet i partnerskab med DGI Østjylland og fem østjyske kommuner, Skanderborg, Odder, Syddjurs, Aarhus og Randers. Projektet er støttet af Trygfonden.

DGI Logo           TrygFonden logo

Senest opdateret 02.07.2024