Bliv medlem af Gigtforeningen - gør en forskel og få del i medlemsfordelene

Har du gigt? Meld dig ind i Gigtforeningen og få viden, gode råd og personlige medlemsfordele. Samtidig støtter du gigtsagen.

Kvinde balancerer på bro ved havet

I Gigtforeningen kæmper vi for, at mennesker med gigt kan leve et liv uden smerter og ødelagte led. Som medlem støtter du gigtsagen, og du hjælper til, at mennesker med gigt får mere tryghed og bedre livsvilkår. Du får også en lang række attraktive medlemsfordele - og ikke mindst viden og hjælp til et bedre liv med gigt.

Vi kæmper for bedre vilkår

Som medlem støtter du vores arbejde for at åbne politikernes øjne for gigt. Vi påvirker beslutningstagerne og skaber forandring der, hvor der er behov for at forbedre vilkårene for mennesker med gigt.

Din hjælp gør, at vi kan fortsætte kampen.

Vi støtter livsvigtig forskning

Som medlem støtter du dansk gigtforskning og forbedret behandling af gigt. Hvert år bidrager vi til dansk gigtforskning med omkring 10 millioner kroner.

Gigtforeningen har 80.000 medlemmer – men vi har brug for flere, der gerne vil støtte gigtsagen.

Vær med allerede fra i dag - jo flere vi er, jo mere kan vi løfte.

Ja, jeg vil gerne være medlem i Gigtforeningen

Det får du som medlem

Ud over glæden ved at støtte en vigtig sag, har du som medlem adgang til en lang række kontante og personlige medlemsfordele. I Gigtforeningen får du også viden og gode råd til et bedre liv med gigt.

Dine medlemsfordele:

Medlemsbladet LedSager

Du modtager fire gange om året vores medlemsblad "LedSager", der er meget populært blandt vores medlemmer. Du får f.eks. artikler om livet med gigt og nyeste viden fra gigtforskningen.

Spar penge

Ud over glæden ved at støtte en vigtig sag, har du som medlem adgang til en lang række kontante og personlige fordele. I vores webshop har vi samlet en række produkter, som letter din hverdag. Du får selvfølgelig rabat, når du handler som medlem. Du får også rabat hos vores samarbejdspartnere.

Søg legat til træningsophold

Som medlem af Gigtforeningen kan du søge legat til blandt andet et ophold på Sano – Gigtforeningens behandlingssted. Du får som medlem altid rabat på kur- og træningsophold på Sano.

Personlig rådgivning af vores eksperter

Hvert år kontakter flere tusinde mennesker med gigt og deres pårørende Gigtforeningens tværfaglige rådgivning. Det kan du også gøre. Som medlem er du med til at gøre det muligt for os at have en rådgivning, der hver dag hjælper mennesker med gigt.

Arrangementer nær dig

Gigtforeningen afholder arrangementer overalt i landet. I vores 22 kredse får du som medlem rabat på en lang række af arrangementer, f.eks. foredrag, udflugter og workshops.

Senest opdateret 06.01.2017