Lokalgrupper i Hovedstad Nord - find aktiviteter og kontaktoplysninger

Her kan du se Gigtforeningens lokalgrupper i Hovedstad Nord.

Gigtforeningen har en lang række lokalgrupper i hele landet. Der møder vi dig, så tæt på din bopæl som muligt. Lokalgrupperne holder foredrag, holder netværks- og hyggemøder mv.

Hvis du vil oprette en lokalgruppe eller arrangere andre relevante tilbud til mennesker med gigt, er du meget velkommen til at kontakte din kreds.

Du kan finde lokalgruppernes arrangementer i kalenderen for Hovedstaden Nord.

Kalender for Hovedstad Nord

Læs mere om vores lokalgrupper:

• Gentofte lokalgruppe

Gigtcaféen holder pt. pause. Når den åbner igen, vil det stå her på hjemmesiden. Desuden giver vi besked til dem, der er står på lokalgruppens mail-liste.

Specialhold for mennesker med gigt, som har brug for hensynstagende træning

Ved personlig træner Victoria Christian.

De seneste år er der kommet meget mere fokus på fysisk aktivitet og træning som en faktor, der kan lindre gigtsmerter og reducere stivhed og andre gener. Gigtforeningens Lokalgruppe i Gentofte er nu meget glad for at kunne tilbyde dig nedenstående to helt GRATIS træningshold, der ledes af en veluddannet personlig træner.

Der er tale om små, hyggelige hold med meget fokus på den enkelte deltager og på fællesskabet på holdet. Hvis du lider af gigt, er det meget vigtigt, at du træner for at holde dine led fleksible og dine muskler stærke. På disse små hold vil vi fokusere på at styrke musklerne omkring leddene, og vi vil lave strækøvelser for at holde dine led i korrekt bevægelse. Vi vil også arbejde med balance.

Målet med træningen er at hjælpe med at få en bedre livskvalitet og hjælpe med at gøre hverdagens gøremål lettere.

Instruktionen vil foregå på en kombination af dansk og engelsk.

Arrangør

Gigtforeningens Lokalgruppe i Gentofte

Mitchellsstræde 5A, Gentofte

Tid

Hold A: Mandag kl. 16-17 (start den 30. september), Hold B: Torsdag kl. 14.40-15.40 (start den 4. oktober).

Victoria Christian, mobil 29 24 57 84, e-mail victoria.m.christian@gmail.com

Lokalgruppens mail-liste

Vi udsender lejlighedsvis en nyhedsmail med oplysninger om arrangementer og andet nyt fra lokalgruppen og kredsen. Hvis du vil tilmeldes vores mail-liste eller vil vide mere om lokalgruppens arbejde, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til lokalgruppens kontaktperson.

Margot Gunzenhauser
    E-mail margot@gunzenhauser.dk