Opret en indsamling og støt mennesker med gigt

Vil du gøre en forskel for mennesker med gigt? Ved at starte din egen indsamling kan du nemt støtte forskning, rådgivning og behandling af gigt. Det kan være i forbindelse med en fødselsdag eller jubilæum, en motions- eller sportspræstation for dig selv eller sammen med familier, venner eller kolleger. Det kan også være i forbindelse med en bisættelse eller for at mindes en person, der har haft en særlig betydning for dig.

Uanset anledningen, bidrager din indsamling til at skabe forandring, så mennesker med gigt kan få et liv med færre smerter og færre begrænsninger.

Start din indsamling

Hvilken indsamling ønsker du at oprette?

Personlige indsamlinger

Du kan oprette din egen personlige indsamling og derefter dele den med venner og familie via Facebook, Instagram og e-mail og opfordre dem til at støtte din indsamling. Jo mere du deler, jo flere donationer kommer der typisk.
Du kan også ønske dig donationer i fødselsdags- eller julegave, eller du kan opfordre din omgangskreds til at donere penge for hver kilometer, du løber eller cykler – kun fantasien sætter grænser.

Erhvervsindsamlinger

Hvis I har en personaleklub på din arbejdsplads, kan du og dine kolleger også oprette jeres egen indsamling til fordel for Gigtforeningens vigtige arbejde. Nogle virksomheder vælger at støtte op om medarbejdernes indsamling ved at fordoble det indsamlede beløb, så vi kan gøre endnu mere for mennesker med gigt.

Mindeindsamlinger

Din indsamling kan også anvendes til at mindes en afdød person, der har betydet noget særligt for dig, din familie, venner eller kolleger – enten i forbindelse med en bisættelse eller måske en mærkedag, der betyder noget særligt for jer. Opret en mindeindsamling.

Bårebidrag

I forbindelse med bisættelse eller begravelse kan det være afdødes eller nærmeste pårørendes ønske, at der – eventuelt i stedet for en krans eller buket – gives et beløb til Gigtforeningens arbejde.

Kontakt os

Har du spørgsmål eller brug for inspiration, er du velkommen til at ringe til os på tlf. 39 77 80 00 mellem kl. 10-14 på hverdage eller skrive til vores e-mail medlem@gigtforeningen.dk

Skriv til os