Bliv støttemedlem af Gigtforeningen

Sommertilbud til dig! Lige nu får du kogebogen "Fisk er godt!" som tak for din støtte, når du melder dig ind.

Klik her og meld dig ind som støttemedlem af Gigtforeningen, så får du kogebogen "Fisk er godt!" (værdi 159 kroner) tilsendt som tak for din støtte til gigtsagen.

Gør en forskel som støttemedlem

Gigtforeningens støttemedlemskab er for dig, som ønsker at støtte gigtsagen og gøre en forskel for de mange mennesker med gigt. Som støttemedlem betaler du et fast beløb hver måned over Betalingsservice på 50 kroner – du er velkommen til at give mere.

Ja tak, jeg vil gerne være støttemedlem

Træk din støtte fra i skat

Som støttemedlem går 225 kroner af din støtte til dit årlige medlemskab, der desværre ikke er fradragsberettiget. Det vil sige, hvis du støtter med 50 kroner om måneden, får du 375 kroner i skattefradrag om året. Du kan få skattefradrag for alle bidrag op til 15.600 kroner (2017).

Sådan får du fradrag

Din støtte er afgørende

Gigtforeningen kæmper for bedre vilkår for mennesker med gigt, og vi støtter og igangsætter forskning, der gør en vigtig forskel. Hvert år bidrager vi til dansk gigtforskning med omkring 15 millioner kroner. Det har skabt banebrydende resultater, der markant har forbedret livet for mange tusinde gigtpatienter. Men der er stadig lang vej.

Når du støtter Gigtforeningen, er du med til at sikre at

• Mennesker med gigt – børn og unge, kvinder og mænd i alle aldre – kan leve et liv uden smerter, ødelagte led og fysiske begrænsninger.
  • Mennesker med gigt får mulighed for at leve et trygt og aktivt liv under ordentlige vilkår.

Men vi kan ikke gøre det alene – vi har brug for din hjælp.

Du gør en forskel

Gigtforeningens arbejde er baseret på private bidrag fra medlemmer og andre støtter. Den offentlige støtte udgør under 2 procent af vores indtægter. Derfor er vi fuldstændig afhængige af dig og andre, der støtter sagen personligt.

Det betyder dit støttemedlemskab af Gigtforeningen:

• Du er med til at støtte livsvigtig forskning i gigtsygdomme.
  • Dit bidrag betyder, at Gigtforeningen fortsat kan give mennesker med gigt den viden og den hjælp, de har behov for.
  • Du er med til at sikre, at mennesker med gigt får større tryghed og ordentlige vilkår.

Det går din støtte til

Læs om dine medlemsfordele