Bliv støttemedlem af Gigtforeningen

Gigtforeningens støttemedlemskab er for dig, som ønsker at støtte gigtsagen og gøre en forskel for de mange mennesker med gigt.

Din støtte er afgørende

Gigtforeningen kæmper for bedre vilkår for mennesker med gigt, og vi støtter og igangsætter forskning, der gør en vigtig forskel. Hvert år bidrager vi til dansk gigtforskning med omkring 10 millioner kroner. Det har skabt banebrydende resultater, der markant har forbedret livet for mange tusinde gigtpatienter. Men der er stadig lang vej.

Når du støtter Gigtforeningen, er du med til at sikre at

• Mennesker med gigt – børn og unge, kvinder og mænd i alle aldre – kan leve et liv uden smerter, ødelagte led og fysiske begrænsninger.
  • Mennesker med gigt får mulighed for at leve et trygt og aktivt liv under ordentlige vilkår.

Men vi kan ikke gøre det alene – vi har brug for din hjælp.

Du gør en forskel

Gigtforeningens arbejde er baseret på private bidrag fra medlemmer og andre støtter. Den offentlige støtte udgør under 2 procent af vores indtægter. Derfor er vi fuldstændig afhængige af dig og andre, der støtter sagen personligt.

Det betyder dit støttemedlemskab af Gigtforeningen:

• Du er med til at støtte livsvigtig forskning i gigtsygdomme.
  • Dit bidrag betyder, at Gigtforeningen fortsat kan give mennesker med gigt den viden og den hjælp, de har behov for.
  • Du er med til at sikre, at mennesker med gigt får større tryghed og ordentlige vilkår.

Det går din støtte til

Hvis du både vil være medlem og støtte os

Hvis du ønsker at støtte gigtsagen, kan du melde dig ind som støttemedlem. Som støttemedlem betaler du et fast beløb hver måned over Betalingsservice på 50 kroner – du er velkommen til at give mere.

Ja tak, jeg vil gerne være støttemedlem

Jeg vil hellere være almindeligt medlem

Læs om dine medlemsfordele

Træk dit bidrag fra i skat

Når du støtter Gigtforeningen med bidrag, kan du få skattefradrag for alle bidrag op til 15.600 kroner (2017).
Sådan får du fradrag

Senest opdateret 02.01.2017