Medlemsbladet LedSager

Læs spændende artikler og historier – og bliv klogere på livet med gigt med Gigtforeningens medlemsmagasin LedSager. Magasinets artikler er eksklusivt til foreningens medlemmer og bliver leveret med posten fire gange årligt

Få inspiration og gode råd med LedSager

LedSager er Gigtforeningens medlemsmagasin. Det udkommer fire gange om året og er meget populært blandt vores medlemmer.

I LedSager kan du læse om de forskellige gigtsygdomme, få gode råd og læse interviews med mennesker, der lever med en gigtsygdom. Du kan også læse artikler om den nyeste forskning relevant for mennesker med gigt og smerter i led, ryg og muskler, og du kan følge med i Gigtforeningens arbejde med at sikre bedre vilkår og skabe ny viden. Derudover modtager du information om Gigtforeningens lokale arbejde og arrangementer.

Bestil gratis prøveeksemplar

Bliv medlem af Gigtforeningen nu

Få medlemsmagasinet LedSager leveret med posten fire gange årligt - og få del i mange andre af Gigtforeningens medlemsfordele.

Et personligt medlemskab i Gigtforeningen koster 225 kroner årligt.

Ja, jeg vil gerne være medlem og modtage LedSager fire gange årligt

Brug for at kontakte redaktionen?

Hvis du har spørgsmål, ris, ros eller forslag til indhold, er du velkommen til at kontakte redaktionen på LedSager.
Kontakt medlemsbladet Ledsager

Senest opdateret 26.09.2018