Proaktiv, selvstændig og struktureret direktionsassistent søges

Stillingen kan ikke længere søges.

Kan du lide at være tæt på de strategiske og ledelsesmæssige beslutninger, og brænder du for et tæt samspil med direktionen? Motiveres du af at have mange bolde i luften på én gang, samtidig med at du har styr på alle detaljerne? Hos Gigtforeningen søger vi en servicemindet og proaktiv direktionsassistent til vores direktør og vicedirektør. Er det dig?

Som direktionsassistent hos Gigtforeningen bliver du direktionens centrale omdrejningspunkt og fortrolige sparringspartner. Du understøtter direktionen med administrativ og praktisk opgaveløsning såvel som bidrager til strategisk forretningsunderstøttende.

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til at understøtte den øverste ledelse i alle gøremål. Vi forventer, at du er i besiddelse af en løsningsorienteret tilgang til de mangeartede opgaver, og at du proaktivt, selvstændigt og intuitivt kan håndtere alle opgaver i en afvekslende hverdag.

Dit primære fokus bliver at skabe struktur, sammenhæng og overblik hos vores direktion i en hverdag med mange møder og deadlines. Kvalifikationer som langsigtet planlægning, struktur og eksekvering skal derfor ligge naturligt for dig for at få succes i jobbet.

Vi tilbyder

Gode udviklingsmuligheder i en spændende organisation, hvor der er fuld fart på væksten, og hvor vi værner om vores høje trivsel. Samtidig tilbyder vi en arbejdsdag, hvor selvstændigt ansvar og samarbejde med dedikerede kollegaer er i fokus.

Som direktionsassistent er du ansat i Gigtforeningens sekretariat, hvor du får indsigt i organisationen på mange planer, og du bliver en nøgleperson, der indgår i et fortroligt samarbejde med ledergruppen, direktionen og bestyrelsen.

Du vil få en bred koordinerende, administrativ og udviklende funktion tæt på direktionen

Som direktionsassistent kommer dine opgaver til at spænde vidt, her blot en række eksempler:

• Sikre struktur i hverdagen og skabe overblik/opfølgning over deadlines, f.eks. kalenderstyring for hhv. direktør og vicedirektør.
  • Diverse administrative opgaver, f.eks. arkivering og besvarelse af mails.
  • Koordinere og udarbejde bestyrelsesmateriale i tæt samarbejde med organisationen, samt planlægge bestyrelsesmøder i samarbejde med direktionen.
  • Deltage i møder, herunder udfærdigelse af dagsordner, referater og efterfølgende opfølgning.
  • Være tovholder og arrangør ved særlige events, f.eks. Repræsentantskabet og bestyrelsesseminar.
  • Deltage i interessenthåndteringen af sager på direktionsniveau og være en sparringspartner for direktionen.
  • Drive mindre projekter/procesoptimeringer på tværs af afdelinger.
  • Udarbejde materiale og sikre input fra organisationen ifm. strategiprocessen. Hertil være sparringspartner for direktionen ift. strategiprocessen og facilitering.

For at få succes i rollen

Du er dygtig til at kommunikere – både i tale og på skrift. Dine it-kompetencer er opdaterede, du mestrer programmerne i Microsoft Office og er ikke bleg for at arbejde i nye programmer. Du trives med en alsidig hverdag og motiveres af administrative opgaver såvel som ledelsessparring.
Stillingen giver en bred kontraktflade med både ledere og medarbejdere i Gigtforeningen. Det er derfor vigtigt, at du har nemt ved at opbygge fortrolige relationer og skabe tillid.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft berøring med en bred vifte af administrative opgaver. Vi lægger derudover vægt på, at du:

• Har en længere videregående uddannelse.
  • Formår at arbejde proaktivt, løsningsorienteret og struktureret, så alle deadlines overholdes.
  • Kan bevare overblikket og trives i en omskiftelig hverdag, hvor du skal tage initiativet.
  • Trives med selvstændige opgaver, men også som en del af et team.
  • Har en diplomatisk arbejdsstil og kan begå dig på alle niveauer i en organisation. Herunder udviser stor loyalitet og er vant til at arbejde i det ’fortrolige rum’.

Ansættelsesforhold

Du ansættes snarest dog senest med start 1. juli og vil referere til direktøren. Vi er en organisation med høj trivsel, sociale arrangementer og fokus på det gode arbejdsmiljø og samarbejde.
Gigtforeningens sekretariat ligger i Gentofte, vi flytter dog til Søborg medio september 2024. Vi har fix-tid og mulighed for hjemmearbejde, når det er foreneligt med opgaveløsningen.
Lønpakken matcher dine kvalifikationer og indeholder 37 timers arbejdsuge med betalt frokostpause, pensionsordning, feriefridage, sundhedsordning mv.

Yderligere oplysninger

Ansøgningsfristen er den 28. april. Ansøgning og CV med en kort motivation kan sendes til job@gigtforeningen.dk. Skriv ’direktionsassistent’ i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til direktør Mette Bryde Lind på tlf. 24 40 17 13.

Gigtforeningens sekretariat er en bred tværfaglig organisation med en høj trivsel og et attraktivt arbejdsmiljø. Læs mere om os, hvis du vil være med til at arbejde for bedre vilkår og muligheder for de 700.000, der har problemer med led, ryg og muskler.

Senest opdateret 01.05.2024