Brugerpanel – bliv en del af panelet

Mennesker med gigt er helt afgørende og højt prioriterede medspillere, når det gælder om at indsamle og udbrede viden om gigt. Derfor laver vi flere gange om året undersøgelser i Gigtforeningens online brugerpanel.

Gigtforeningens online brugerpanel består af ca. 1.300 mennesker med gigt. Vores brugerpanel giver os viden om mennesker med gigts erfaringer og deres holdninger til forskellige aktuelle emner. Inputtene fra panelet bruger vi i dialogen med politikere, embedsmænd, sundhedsvæsnet, forskere og behandlere. Gigtforeningens brugerpanel er altså et hurtigt og effektivt værktøj til at indsamle viden, så vi kan handle.

Ønsker du at vide mere om, hvordan vi behandler dine data, kan du læse Gigtforeningens privatlivspolitik.

Bliv en del af brugerpanelet

Brugerpanelet er åbent for alle, der har en gigtsygdom.

Opret din profil

Spørgeskema seks gange årligt

Som medlem af brugerpanelet modtager du en række spørgsmål pr. e-mail ca. seks gange om året. Det tager maks. 10 minutter at svare på spørgsmålene.

Månedens tal

Hver måned sætter vi fokus på et tal fra vores brugerpanelundersøgelse eller fra en undersøgelse om mennesker med gigt.

Læs mere om månedens tal

Senest opdateret 25.05.2023