Kom til naturtræning med Christian Degn på Folkemødet

Gigtforeningen deltager på dette års Folkemøde, hvor du kan komme forbi til vores arrangementer om fredagen og lave naturtræning.

Christian Degn på Folkemødet som naturtræner

Bor du på Bornholm, eller gæster du øen i forbindelse med Folkemødet? Så kan du komme forbi og prøve vores populære naturtræning!

TV-vært Christian Degn leder dig sammen med Gigtforeningen gennem en kort træningsseance i naturen, og vi lover croissanter til de morgenfriske.

Der sker ved Danchells Anlæg i Allinge d. 16. juni kl. 8.30. Alle kan være med!

Gigtforeningen deltager også i

Torsdag den 15. juni kl. 16.00-16.45: Hænger fremtidens behandling af kronikere i en tynd elastik? Debat med KL og Hjerteforeningen, Kommunernes telt.

Fredag den 16. juni kl. 8:30-9.30: Kom og træn med Gigtforeningen og Christian Degn på årets folkemøde.

Fredag den 16. juni kl. 9.45: Naturtræning med Gigtforeningen og statsminister Mette Frederiksen. Det sker ved C3 udenfor Socialdemokratiets telt.

Fredag den 16. juni kl. 12.15-13.00: Kan antibiotikaresistens gøre et hoftebrud til en dødsdom? Debat med Novo Nordisk Fonden, Pfizer Danmark og Pharmadanmark.

Fredag den 16. juni kl. 17.45-18.30: Arbejdskraftbesparende teknologi. Debat om teknologi i sundhedsvæsenet med DI og Danske Regioner.

Lørdag den 17. juni kl. 14.15-15.00: Hvad kan vi gøre for personer med muskelskeletlidelser? Debat med Sundhedsstyrelsen.

Publiceret 15.06.2023