Ny undersøgelse: Del dine erfaringer med at leve med gigt eller være pårørende

Hjælp os med at blive klogere på konsekvenserne af at leve med gigt eller være pårørende til en med gigt. Deltag i vores undersøgelse og del dine erfaringer. Det tager kun 10 minutter.

I den kommende tid sætter Gigtforeningen fokus på konsekvenserne af at leve med gigt eller at være pårørende til et menneske med gigt. Det gør vi i samarbejde med Gigtramte Børns Forældreforening (GBF) og ForeningeN af Unge med Gigt (FNUG). I den forbindelse gennemfører foreningerne i fællesskab en spørgeskemaundersøgelse.

I undersøgelsen spørger vi til de udfordringer man kan stå overfor og de behov, man kan have for viden og tilbud, når man har gigt helt tæt på – enten som den der har en gigtdiagnose eller som pårørende til et menneske med gigt.

Det tager ca. 10 minutter at besvare undersøgelsen.

Deltag i undersøgelsen

Hvis du deltager i undersøgelsen er du samtidig med i lodtrækningen om 5 gavekort á 250 kr. til gavekortet.dk.

Resultaterne fra undersøgelsen anonymiseres, og du bliver ikke tilmeldt nyhedsbreve eller tilsvarende. Vi forventer at bruge undersøgelsens resultater både i vores arbejde og i vores kommunikation på f.eks. Gigtforeningens hjemmeside og over for beslutningstagere.

Har du spørgsmål til undersøgelsen, er du velkommen til at kontakte projektleder Mette Lundstrøm fra Gigtforeningen på tlf. 39 77 80 08.

Publiceret 23.05.2022