Hvorfor skrive testamente? Deltag i gratis onlineforedrag hjemme i din sofa

Du tænker måske: "Jeg har ikke brug for et testamente endnu.” Men der er mange gode grunde til at et oprette testamente. Grib chancen og deltag i gratis onlineforedrag, hvor to af landets dygtigste arveretsadvokater giver dig gode råd om, hvordan du gør.

Søndag den 13. september er det International Testamentedag. Derfor inviterer Gigtforeningen i samarbejde med 'Det Gode Testamente' til et gratis 30 minutters foredrag i din stue. Under foredraget kommer du i godt selskab med to af landets mest erfarne advokater inden for arv og testamente

Når du sidder med din computer eller tablet, vil de to advokater svare på dine spørgsmål og give gode råd. Du vil også blive klogere på, hvordan du kan testamentere til et velgørende formål - og på den måde bidrage til f.eks. gigtsagen og den kommende forskning.

Det Gode Testamente er et samarbejde mellem Gigtforeningen og 39 og velgørende organisationer. Sammen hjælper og støtter vi dig, der overvejer at støtte en sag, du har sympati for.

Praktisk information

13. september kl. 14.00.

Tilmeld dig onlineforedraget her

Når du tilmelder dig, er du med i lodtrækningen om 200 sofahygge pakker, som du kan nyde, mens du bliver klogere på arveretsreglerne.

Gigtforeningen er en del af Det Gode Testamente – et samarbejde mellem 39 velgørende organisationer i Danmark. Formålet med initiativet er blandt andet at oplyse danskerne om, hvorfor det er en god ide at nedfælde sin sidste vilje i et testamente, at slå fast, at det hverken er dyrt eller besværligt – og at informere om de forskellige muligheder, der findes for at betænke en velgørende organisation i sit testamente.

Læs mere på www.detgodetestamente.dk

Publiceret 19.08.2020