Vil du fortælle din historie om livet med gigt foran et kamera?

Vi søger medvirkende til en ny kampagne, der skal sætte ansigter på de mange, der lever med en gigtsygdom. Som en del af kampagnen vil vi gerne lave en lille film, hvor børn, unge og ældre, mænd og kvinder fra hele Danmark fortæller, hvordan gigtsygdommen påvirker jer i dagligdagen, og hvilke håb I har for fremtiden.

Har du lyst til at fortælle din historie om at leve med gigt foran et kamera, og må vi bruge din historie til at skabe større forståelse for gigt? Så send os et lille filmklip, hvori du fortæller:

• dit navn
  • din alder
  • din sygdomshistorie
  • hvor i landet du bor
  • hvordan din gigtsygdom påvirker dig i dagligdagen.

Vi vil også, når du sender materialet, bede dig om at skrive i mailen:

• at du accepterer den samtykkeerklæring, som du kan læse her. Vi anbefaler, at du også læser om Gigtforeningens privatlivspolitik.
  • om du er medlem af Gigtforeningen (det er ikke et krav, men vi vil gerne sikre os, at vores medlemmer er godt repræsenteret)
  • dit telefonnr., så vi kan kontakte dig, hvis vi har ekstra spørgsmål.

Kampagnefilmen skal optages i et studie i København den 7. & 8. september 2019, så du skal kunne være til rådighed en af dagene. Vi betaler naturligvis for din transport og evt. overnatning.

Hvis du har lyst til at være en af de medvirkende, så send os et filmklip af max. 2 minutters varighed. Selve kvaliteten er ikke afgørende. Det væsentlige er, at vi kan se og høre dig.

Send det hele til os på kampagne@gigtforeningen.dk senest den 4. august. Vi anbefaler, at du sender materialet fra en sikker mail.

Vi planlægger at få alle aftaler med medvirkende på plads senest den 27. august.

De oplysninger og den film, du har sendt, vil naturligvis blive opbevaret på forsvarlig vis og videregives ikke til andre.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Publiceret 12.07.2019