Støt nu og gør en forskel for mennesker med gigt

Med din støtte kan vi fortsætte med at tilbyde rådgivning, støtte forskning og styrke indsatsen for at skabe bedre vilkår for mennesker med gigt. Giv et bidrag ved at udfylde formularen nedenfor.

Din støtte gør en stor forskel

Under 2 procent af vores finansiering kommer fra det offentlige. Derfor er dit private bidrag altafgørende for vores arbejde. Samtidig er det kun 6 procent af vores midler, der går til administration, så du kan være sikker på, at dit bidrag gør en stor forskel for mennesker med gigt. Gigtforeningen er medlem af ISOBRO (IndSamlingsOrganisationernes Brancheorganisation) og følger dermed et sæt retningslinjer for god skik på indsamlingsområdet, så du kan være tryg ved at støtte Gigtforeningen.

Etik og indsamlingstilladelse

Andre støttemuligheder

Vil du give et bidrag reserveret til forskning?

Giv et enkeltbidrag eller bliv forskningspartner og støt forskningen fast hver måned – uanset hvad du vælger, går dit bidrag direkte til forskningen, og du er med til at sikre, at behandlingen af gigt bliver bedre.

Støt forskning i gigt