Generalforsamling i Sydvestjyllandskreds

Tilmelding:

Senest den 6. marts til Edvard Korsbæk på tlf. 50 75 87 19

Arrangør: Sydvestjyllandskreds

Vil du være med til at sætte dit præg på Gigtforeningens arbejde i dit lokalområde? Så kom til generalforsamling hos Gigtforeningens Sydvestjyllandskreds.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig. Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i den lokale kreds – så kom og gør din stemme gældende.

Bliv klogere på GLA:D

I løbet af aftenen kan du også høre om træningsformen GLA:D, der står for Godt Liv med Artrose i Danmark. GLA:D er uddannelse og træning for dig, der har slidgigt (artrose) i hofter eller knæ, hvor du lærer at træne og tackle dine smerter. Hør en deltager fortælle om sit forløb og prøv selv et par øvelser.

• Husk gyldigt medlemskort.
  • Kredsen byder indledningsvis på smørrebrød for de tilmeldte. Herefter går vi videre til generalforsamlingen.
  • Arrangementet slutter kl. 20.30.
  • Tilmelding er nødvendig, hvis du deltager til spisning.