Behcet - temadag med overlæge John Bonde Knudsen og socialrådgiver Helga Madsen fra Gigtforeningen

Dato/tid: 29.10.2022 kl. 10:00
Sted: Huset i Middelfart
Hindsgavl Alle 2
5500 Middelfart
Pris: Medlem: 175 kr.
Ikke-medlem: 175 kr.
Tilmelding:

Tilmelding senest den 19. oktober på mail til tovholder Sonja Dam på: sonja-dam@hotmail.com – betaling samme dag til Danske Bank reg.nr. 4316 konto nr. 11080731

Arrangør: Diagnosenetværk - Behcets syndrom

Kom til en hyggelig og lærerig temadag om Behcet syndrom.

På dagen vil to eksperter holde oplæg, der gør dig klogere på din sygdom og hvordan du kan leve et godt liv med din gigt.

Der ud over er der god tid til snakke og hyggeligt samvær med andre med samme sygdom.

Program for dagen:

kl  9.00   Kaffe og morgenmad for de morgenfriske

kl. 10.00 Velkomst

kl. 10.30 Oplæg om Behcet sygdom og nyeste viden  v./ Reumatolog John Bonde Knudsen, Odense Universitetshospital

kl. 12.00  Frokost

kl. 13.00  Oplæg om ’Arbejdsliv i nye former’
Mange oplever, at det er en jungle at finde rundt i muligheder og regler, når arbejdslivet ikke længere hænger sammen. Her får du konkret viden om støttemuligheder til at kunne klare jobbet og om vejen til andre muligheder, som for eksempel fleksjob eller førtidspension v./ Socialrådgiver Helga Madsen, Gigtforeningens rådgivning

kl. 14.30 Kaffe og socialt samvær, samt opsamling på dagen og ønsker til fremtidige aktiviteter i netværket

kl. 17.00 Farvel og tak

I løbet af dagen bliver der rig mulighed for at stille eksperterne eller din sidemand de spørgsmål, du går og tumler med til daglig. Vi har sikkert rigtig mange spørgsmål, så forbered jer gerne på forhånd, så håber vi at få svar på de fleste, hvis ikke på dagen, så efterfølgende.

Alle er velkomne på dagen, gamle som nye.

Dagen er arrangeret af Diagnosenetværket for Behcets syndrom. Netværket er åbent for alle med denne diagnose.

De frivillige i netværket glæder sig til at byde dig velkommen til en dag fyldt med viden og godt samvær.

Du kan læse mere om netværket her: www.gigtforeningen.dk/behcets-dn