Foredrag: Antiinflammatorisk kostguide – spis dig fra smerter

Pris: Medlem: 80 kr.
Ikke-medlem: 100 kr.
Tilmelding:

Senest den 17. september til Randi Steen Kristensen, tlf. 22 16 86 88, randirsk@gmail.com, Else Birkebæk, tlf. 40 82 97 27, elsebirkebaek@gmail.com

Arrangør: Sønderjyllandskreds

Interesserer du dig for, hvordan kost og ernæring påvirker sundhed og sygdom? Så kom med, når ernæringsekspert Martin Kreutzer besøger Gigtforeningens Sønderjyllandskreds.

Hvis du er nysgerrig på kostens betydning, byder denne aften på en masse konkrete redskaber, når Martin Kreutzer inviterer til et inspirerende og lærerigt foredrag om madens magt, hvor du også får konkrete redskaber til, hvordan du spiser dig til smertelindring gennem antiinflammatorisk kost.

Martin Kreutzer er en af landets mest eftertragtede foredragsholdere, når det gælder styrkende ernæring og livsstil. Ifølge foredragsholderen har dine kostvaner afgørende betydning for sygdomme som gigt og sklerose m.m. Ved at spise de rigtige ting stiver du immunforsvaret af og hjælper kroppen med at lindre smerter. Men hvad, hvordan, hvor meget kan være svært at gennemskue.

Foredraget berører også øvrige livsstilsfaktorer, og der er garanti for, at du går hjem med et hav af værktøjer.

Alle er velkomne

• Kaffe, te kan købes i pausen.
  • Der vil være isvand på bordene.