Generalforsamling i Midtsjællandskreds

4000 Roskilde
Pris: Gratis
Tilmelding:

Senest den 24 februar 2020 til Dorte Sørensen på tlf. 40 30 73 09 eller e-mail dorte.s@get2net.dk eller til Majbrit Due på tlf. 40 30 76 85 eller e-mail due_dk@tdcadsl.dk

Arrangør: Midtsjællandskreds

Gå ikke glip af en hyggelig og sjov aften, når Gigtforeningens Midtsjællandskreds inviterer til generalforsamling.

Glæd dig til at høre årsberetningen fra kreds og kredsens fire lokalgrupper på festlig vis. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig.

Har du forslag til aktiviteter? Som medlem af Gigtforeningen har du stemmeret og indflydelse i den kreds, du bor i. Her kan du komme med ris og ros samt gode forslag til kommende aktiviteter.

Vi begynder aftenen med hyggelig fællesspisning kl. 17.30-18.30. Derefter den ordinære dagsorden fra ca. Kl. 18.45.

• Husk gyldigt medlemskort.
  • Bemærk, at mødet afholdes et nyt sted, som er handicapvenligt med gode adgangsforhold.