Gigtforeningens Nordsjællandskreds – det gør vi nær dig

Velkommen til Nordsjællandskreds. Kredsen dækker Allerød, Egedal, Fredensborg, Frederikssund, Gribskov, Halsnæs, Helsingør, Hillerød og Hørsholm kommune.

Det gør vi nær dig

Vi arbejder lokalt for bedre forhold for mennesker med gigt. Det gør vi blandt andet ved at afholde arrangementer og foredrag, og vi tager ud og fortæller om gigt og Gigtforeningen.

Her kan du se vores aktiviteter og arrangementer:

Kalender for Nordsjælland

I Nordsjællandskredsen kæmper vi for, at mennesker med gigt har det bedst mulige liv. Et led i det arbejde er at være velinformeret om, hvad der sker i de enkelte kommuner og at repræsentere Gigtforeningens synspunkter i den enkelte kommune samt at være til stede for Gigtforeningens medlemmer lokalt.

Vi har en vision om at have mindst to frivillige i alle kredsens kommuner.
Derfor har vi brug for dig!

Lokalgrupper

Find lokalgrupper

Søger du motionsaktiviteter?

Find motionsaktiviteter

Vær med i det frivillige arbejde

Har du spørgsmål til vores arbejde eller vores aktiviteter, er du meget velkommen til at kontakte os.
Vi vil meget gerne være flere frivillige, så vi kan gøre endnu mere for gigtsagen. Hvis du har lyst til at hjælpe med at arbejde for den gode sag, er du velkommen til at kontakte os og høre mere.

Lizzie Lyngby
E-mail lizzielyngby@hotmail.com