AFLYST: Tag med på sommerudflugt til Gavnø Slot og se tulipaner i fuldt flor

Dato/tid: 12.05.2020 kl. 08:30
Sted: Mødested: Svanemøllen Station, Østerbrogade 246, Sløjfen ved Remisen (endestation for bus linje 12)
NYHED ! Vær opmærksom på, at det også er muligt at stå på bussen ved Ørestad Station kl. 9.00. Skriv derfor venligst ved tilmelding, hvilket af de to steder du ønsker at stå på bussen.
Pris: Medlem: 350 kr.
Ikke-medlem: 400 kr.
Tilmelding:

Senest den 27. april 2020 til Hanne Bertelsen, tlf. 50 90 51 29, e-mail habe@post.tele.dk

Arrangør: Københavnskreds

Aflyst grundet Coronavirus, turen gennemføres i stedet forår 2021

Årets sommerudflugt går til Gavnø Slot og Park, hvor du kan opleve det imponerende syn, når tusindvis af tulipaner i alle farver står i fuldt flor. På vej til Gavnø Slot, gør vi stop i Tappernøje, drikker en kop kaffe og får demonstreret gigtvenligt Tupperware til brug i køkken m.m.

Salgskonsulent Vibeke Fongyllen vil vise, hvor nemt det er, at tilberede små retter i Tupperware’s gigtvenlige produkter, og der vil uden tvivl være gode tilbud til jer. Du vil kunne se et bredt udvalg af de produkter, der er til salg. Vælger du at bestille varer, bliver de sendt til dig. Naturligvis er der ingen købetvang.

Når vi kommer frem til Gavnø Slot og Park, spiser vi frokost, og efterfølgende har du mulighed for, på egen hånd, at gå rundt i parken og beundre de smukke forskelligartede tulipaner og andre blomster, og skulle du have lyst, er der også mulighed for at gå indenfor på slottet og se de mange nyrenoverede værelser.

Du kan handle specialiteter, brugskunst m.m. i Slotsbutikken. Og du har også mulighed for at købe egenproducerede blomster og stiklinger med hjem.

Inden vi kører hjem, drikker vi kaffe og spiser kage i caféen.

Praktisk

• Inkl. i prisen: transport i turistbus, Tupperware demonstration, entré til Gavnø Slotspark, frokost bestående af 3 stk. smørrebrød inkl. 1 valgfri drikkevarer samt kaffe og kage.
  • Bussen afgår kl. 08.30 fra Svanemøllen Station, Sløjfen og er retur samme sted ca. kl. 18.00.
  • Mød venligst op i god tid, da bussen kører præcis kl. 08.30.
  • Du skal betale for turen ved tilmelding, og denne er først gældende, når betalingen er registreret.

Til betaling bedes du venligst benytte:
Bankoverførsel: Reg.nr. 4316   Konto nr. 4768142335. Anfør navn på deltager.
Mobilepay:   72717. Anfør navn på deltager.

Ved spørgsmål kontakt venligst Hanne Bertelsen, tlf. 50 90 51 29, e-mail habe@post.tele.dk