Workshop - Bliv godt klædt på til rollen som digital ven

Dato/tid: 16.06.2021 kl. 14:00
Sted: Zoom

Pris: Gratis
Tilmelding:

Tilmeld dig her senest to dage før workshoppens start.

Arrangør: Gigtforeningens sekretariat

Bliv godt klædt på til at være digital ven på denne mini-workshop.

Mini-workshoppen indeholder en kort introduktion til, hvad Digitale Venner er samt et kort oplæg om "Den gode samtale" ved vores psykolog, Danna.
Efterfølgende vil der være mulighed for at drøfte dine forventninger til det at være frivillig i Digitale Venner samt mulighed for at dele erfaringer og inspirere hinanden til at have gode digitale venskaber. Workshoppen består således både af oplæg og erfaringsudveksling, så du kommer til at deltage aktivt med de andre frivillige i Digitale Venner. Du bestemmer selvfølgelig selv, hvor meget du vil dele.

OBS! Workshoppen er for dig, der allerede er en af vores Digitale venner, eller for dig, som kunne tænke dig at blive det. Så er du endnu ikke digital ven, vil du ved tilmelding blive kontaktet af projektleder, Karina Krichau.

Praktisk:

• Tilmelding skal ske senest to dage før.
  • Workshoppen kommer til at foregå på Zoom fra kl. 14-15.30
  • Du vil modtage en mail med link et par dage før.
  • Har du spørgsmål til workshoppen, er du velkommen til at kontakte projektleder, Karina Krichau på mail: digitalevenner@gigtforeningen.dk
  • Tilmeld dig her senest to dage før workshoppens start.