Du kan også læse om de betingelser, der i øvrigt gælder, når du besøger www.gigtforeningen.dk.

• Brugerbetingelser

Disse betingelser gælder for alle brugere af www.gigtforeningen.dk. Det er en forudsætning, at du som bruger accepterer disse betingelser.

Generel viden og rådgivning

Indholdet på Gigtforeningens hjemmeside er af generel karakter og må ikke anvendes som erstatning for individuel rådgivning, undersøgelse eller behandling af en autoriseret læge – eller andre faggrupper.

Ansvarsfraskrivelse

Gigtforeningen, Gigtforeningens rådgivere og andre forfattere kan ikke gøres erstatningsansvarlige for skader af nogen art som følge af ethvert brug af informationer på Gigtforeningens hjemmeside.

Tilsvarende fraskrives ethvert ansvar for indholdet af 3. mands portaler, som Gigtforeningens hjemmeside måtte linke til.

Rettigheder

Alle immaterielle rettigheder til indholdet på Gigtforeningens hjemmeside, herunder rettighederne til Gigtforeningens logo, varemærker mv. tilhører Gigtforeningen og Gigtforeningens samarbejdspartnere.

Dette gælder også indlæg fra Gigtforeningens brevkasse.

Indholdet er bl.a. beskyttet i henhold til lov om ophavsret. Medmindre andet udtrykkeligt fremgår, accepterer Gigtforeningen og Gigtforeningens samarbejdspartnere alene de i lovgivningen angivne indskrænkninger i ophavsretten.

Brug af materialet

Kommercielt brug af materiale fra Gigtforeningens hjemmeside - herunder Gigtforeningens navn og logo - må ikke finde sted. Materialet må ikke distribueres, sælges, kopieres eller på anden måde gengives uden forudgående skriftlig tilladelse fra Gigtforeningens sekretariat.

Private brugere og ansatte i sundhedssystemet må derimod gerne printe materialet ud til egen, ikke-kommerciel brug. Private brugere må endvidere gerne videregive materialet til tredjemand.

For enhver brug gælder:

• At materialet forbliver uredigeret og uden ændringer.
    • At der ikke opkræves gebyr for privat udlån af materialet.
    • At kilden angives.

Ændringer af brugerbetingelser

Gigtforeningen kan til enhver tid foretage ændring af Gigtforeningens brugerbetingelser, og det påhviler enhver at gøre sig bekendt med de aktuelle brugerbetingelser, som altid vil være tilgængelige her.

Filen kan ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer.

_gid gigtforeningen.dk Nødvendig HTTP Session
    Donationbasketid gigtforeningen.dk Nødvendig HTTP Session
    MainShopbasketid gigtforeningen.dk Nødvendig HTTP Session
    _ga gigtforeningen.dk Statistik HTTP 2 år
    _dc_gtm_UA-# gigtforeningen.dk Statistik HTTP Session
    collect google-analytics.com Statistik Pixel Session
    r/collect doubleclick.net Marketing Pixel Session

• Privatlivspolitik

Behandling af personoplysninger

For at tilbyde brugere af vores hjemmeside en optimal service, herunder at kunne målrette vores tilbud og informationer til Gigtforeningens medlemmer, vil Gigtforeningen i et vist omfang foretage behandling af personoplysninger.

Gigtforeningens behandling af personoplysninger sker i overensstemmelse med god databehandlingsskik og gældende lovgivning.

Indsamling og registrering af personoplysninger

Gigtforeningen foretager alene indsamling og registrering af personoplysninger ud fra saglige forudbestemte formål. Behandlingen er nødvendig for Gigtforeningens forebyggende sygdomsbekæmpelse og er til gavn for mennesker med gigt. Gigtforeningens behandling af personoplysninger sker således i statistisk, informativt og videnskabeligt øjemed.

Videregivelse af personoplysninger

Gigtforeningen videregiver ikke personoplysninger uden udtrykkeligt forudgående samtykke.

Inden for rammerne af Gigtforeningens virksomhed vil Gigtforeningen kunne videregive statistiske og videnskabelige undersøgelser, men informationerne heri vil ikke indeholde personoplysninger og vil alene fremstå i anonymiseret form.

Sletning af personoplysninger

Gigtforeningen foretager ikke unødig dataophobning af personoplysninger. Indsamlede oplysninger vil i overensstemmelse med lovgivningen blive slettet eller anonymiseret, når det ikke længere er nødvendigt at være i besiddelse af oplysningerne.

Senest opdateret 05.05.2017