Meld dig ind i Gigtforeningen

Bliv medlem af Gigtforeningen og få del i alle de attraktive medlemsfordele. Oplev samtidig glæden ved at støtte en god sag.

Ældre kvinde går tur med dreng i grønne omgivelser

Det får du som medlem

Når du melder dig ind i Gigtforeningen, får du adgang til en lang række kontante og personlige fordele. F.eks. rabat i vores webshop og rabat på alt lige fra fitness og træningsophold til ferieboliger, briller og tøj. Du får også viden og hjælp til et bedre liv med gigt, blandt andet via artikler i medlemsbladet LedSager.

Se dine medlemsfordele

Som medlem af Gigtforeningen støtter du samtidig gigtsagen, og du hjælper til, at mennesker med gigt får bedre livskvalitet, mere tryghed og ordentlige livsvilkår.

Vær med allerede fra i dag - jo flere vi er, jo mere kan vi løfte.

Du er medlem i et år fra den dato, du melder dig ind.

Sådan melder du dig ind

Du kan vælge mellem to typer af medlemskab:

Personligt medlemskab - 225 kroner årligt

Medlemskab for hele din husstand - 325 kroner årligt

Vil du hellere melde dig ind over telefonen?

Du er også velkommen til at melde dig ind pr. telefon, ring til vores medlemsservice på tlf. 39 77 80 10. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 9 til 16 og fredag fra kl. 10 til 15.

Hvis du både vil være medlem og støtte os

Som almindeligt medlem betaler du 225 kroner i kontingent en gang om året. Hvis du ønsker at støtte vores arbejde for mennesker med gigt, kan du melde dig ind som støttemedlem i stedet. Som støttemedlem betaler du et fast beløb hver måned over Betalingsservice. Du har mulighed for at betale 50 kroner pr. måned – eller mere, hvis du har lyst.

Sådan bliver du støttemedlem

Senest opdateret 04.01.2016