Giv et medlemskab i gave

Kender du én, der kunne have glæde af et medlemskab af Gigtforeningen? Så er et års medlemskab en oplagt gaveidé.

Glæd en du kender, med et medlemskab i Gigtforeningen

I Gigtforeningen kæmper vi for, at mennesker med gigt kan leve et liv uden smerter og ødelagte led. Som medlem støtter du gigtsagen, og du hjælper til, at mennesker med gigt får mere tryghed og bedre livsvilkår.

Du får også en lang række attraktive medlemsfordele - og ikke mindst viden og hjælp til et bedre liv med gigt:

• Medlemsbladet "LedSager", som udsendes fire gange om året med posten.
  • Rabat på varer i vores webshop og på fitness, ferieboliger, oplevelser m.m.
  • Rabat på vores lokale arrangementer, f.eks. foredrag og udflugter.
  • Rabat på kur- og træningsophold på vores behandlingscenter Sano samt mulighed for at søge legat til et ophold.
  • Personlig rådgivning af Gigtforeningens eksperter.

Læs mere om Gigtforeningens medlemsfordele

Sådan køber du et medlemskab

Du kan vælge mellem to typer medlemskab:

• Personligt medlemskab til 225 kroner
  • Husstandsmedlemskab til 325 kroner

Udfyld skemaet nedenfor, så er du i gang. Du behøver ikke selv at være medlem af Gigtforeningen for at give et medlemskab i gave.

Vil du hellere købe gaven over telefonen?

Du er også velkommen til at købe medlemskabet pr. telefon: Ring til vores medlemsservice på tlf. 39 77 80 10. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 9 til 16 og fredag fra kl. 10 til 15.

Materialet kommer med posten

Når vi har registreret oplysningerne, sender vi dig det materiale, som hører til medlemskabet: En kuvert med velkomstbrev til din ven, medlemskort, Gigtforeningens medlemsblad LedSager med videre. Så kan du selv overrække gaven til den, som du vil glæde. Vi vedlægger også et girokort til betalingen til dig.

Giv et medlemskab i gave

Senest opdateret 31.08.2017