Skab forandring som erhvervspartner

Gigtsygdomme har store konsekvenser for det enkelte menneske. Det kan for eksempel påvirke muligheden for et godt og langt arbejdsliv. Gigtsygdomme er den næsthyppigste årsag til førtidspension og koster hvert år samfundet 17 milliarder kroner. Det kan I være med til at ændre.

Fra 5000 kroner om året kan I være med til at sikre bedre behandling og forebyggelse af gigt og vigtig patientstøtte. Som erhvervspartner bidrager jeres virksomhed til bedre livskvalitet for mennesker med gigt. Samtidig støtter I vores arbejde for et sundhedsvæsen med kortere ventetid og bedre sammenhæng i behandlingen. Se i formularen hvilket af vores tre erhvervspartnerskaber, der passer til jer, og hvad I får som tak for jeres støtte.

Udgiften til jeres erhvervspartnerskab kan trækkes fra i skat. Du kan få oplysninger om de nærmere skatteregler hos SKAT.

Kontakt os vedrørende erhvervspartnerskaber

Søren Gelineck, projektleder
E-mail: sgelineck@gigtforeningen.dk
Tlf.: 39 77 80 07