Gigtforeningen søger studentermedarbejder, der brænder for økonomistyring, regnskab og digitalisering

Som studentermedarbejder i Gigtforeningens økonomiafdeling bliver du en del af en af Danmarks største sygdomsbekæmpende organisationer, som er i rivende udvikling. Du vil indgå i en afdeling, som er kendetegnet ved høj faglighed, engagement og kvalitet i opgaveløsningen. Vi har fokus på at understøtte forretningen og herigennem være med til at skabe værdi i organisationen, ligesom vi arbejder målrettet på at optimere, digitalisere og videreudvikle økonomistyring, processer og forretningsgange.

Arbejdsopgaverne vil være mangeartede og varierende og vil give dig god mulighed for faglig udvikling. Opgaverne og dit ansvar vil i et vist omfang kunne tilpasses, så de matcher din profil, løbende udvikling og interesser.

Dine arbejdsopgaver

• Bidrage ved udarbejdelse af projekt- og lotteriregnskaber
  • Gennemgå forskningsregnskaber og udarbejde budgetopfølgning for forskningsindsatsen
  • Bidrage ved regnskab og økonomistyring omkring kapitalforvaltning
  • Forestå afstemninger og andet grundlag for regnskab og budgetopfølgning
  • Bidrage ved fortsat digitalisering og videreudvikling af styringsværktøjer og processer
  • Ad hoc opgaver relateret til daglig drift, regnskab og økonomi

Dine kvalifikationer

• Du er faglig stærk og i gang med kandidatuddannelse eller sidste år på bachelor inden for økonomi
  • Du har naturligt flair for IT og tal, og du er hurtig til at sætte dig ind i digitale værktøjer og nye opgaver
  • Du er selvstændig, struktureret og ansvarsfuld
  • Du har drive og holder af udfordringer og udvikling gennem kollegial sparring

Vi tilbyder

• Et relevant og spændende studiejob i en økonomiafdeling med fire dygtige kollegaer, hvor faglighed og resultatskabelse, positiv stemning, godt humør og gode samarbejdsrelationer går hånd i hånd
  • En organisation med mange studentermedhjælpere, sociale arrangementer og fokus på trivsel
  • Fleksible arbejdstider, men gerne 15 timer om ugen fordelt på to dage
  • En arbejdsplads i Gigtforeningens sekretariat i Gentofte med mulighed for hjemmearbejdsdage

Ansøgning

Send din korte ansøgning og CV til job@gigtforeningen.dk. Skriv "Studentermedarbejder økonomi" i emnefeltet. Vi holder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Vibeke Salling på e-mail vsc@gigtforeningen.dk eller på tlf. 39 77 80 61.

Gigtforeningens sekretariat er en bred tværfaglig organisation med et attraktivt arbejdsmiljø. Læs mere om os, hvis du vil være med til at arbejde for bedre vilkår og muligheder for de 700.000, der har problemer med led, ryg og muskler.

Senest opdateret 29.03.2023