Lever dit pensions- og forsikringsselskab op til dine forventninger?

Mange af os har tegnet en pensions- og forsikringsordning – enten gennem vores arbejde eller på egen hånd. Det er her, vi sparer op til vores pension og betaler for den ekstra tryghed, der kan blive brug for, hvis vi bliver ramt af sygdom – fysisk eller psykisk.

Men hvordan står det egentlig til, når vi står i situationen? Fik vi den hjælp, vi forventede – og havde krav på? Det kan du være med til at gøre både os og branchen klogere på, hvis du udfylder et spørgeskema, hvor du deler dine erfaringer og oplevelser med dit pensions- og forsikringsselskab.

Udfyld spørgeskema

Spørgeskemaet er lavet af forsikrings- og pensionsselskabernes brancheorganisation i samarbejde med Gigtforeningen og en række andre patientforeninger. Formålet er at sikre, at der er klare linjer – og overensstemmelse mellem de forventninger, du har, og den hjælp, du rent faktisk får.

Publiceret 04.01.2022