Generalforsamling i Viborg-Skive-kreds

Tilmelding:

Senest den 24. februar til Tina Aalund på e-mail tinaaalund@hotmail.com

Arrangør: Viborg-Skive-kreds

Vil du være med til at sætte dit præg på Gigtforeningens arbejde i dit lokalområde? Så kom til generalforsamling hos Gigtforeningens Viborg-Skive-kreds.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt. Du bliver også præsenteret for tankerne om 2020 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter. Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig som frivillig.

Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i den lokale kreds – så kom og gør din stemme gældende.

Bliv guidet til et sjovt liv

Kom også og mød hospitalsklovnen Petunia, som vil guide os til at få et sjovt liv, selvom vi har en kronisk sygdom. Tag gerne dine børn eller børnebørn med.

Kredsen serverer en let anretning før generalforsamlingen. Og er børnene blevet trætte, er det OK at gå hjem.

• Husk gyldigt medlemskort.
  • Der vil være lidt til lattermusklerne samt et let traktement efter generalforsamlingen.