Foredrag: ”På kanten af livet” med tidligere chefpolitiinspektør Per Larsen

Pris: Medlem: 110 kr.
Ikke-medlem: 130 kr.
Tilmelding:

Senest den 20. oktober til Hanne Bertelsen, tlf. 50 90 51 29, e-mail habe@post.tele.dk

Arrangør: Københavnskreds

Kom og hør med når tidligere chefpolitinspektør Per Larsen holder foredrag.
Det er bestemt ikke kedeligt, men derimod interessant, spændende og frem for alt vedkommende og humoristisk, når vi får besøg af Per Larsen, til et foredrag om både politiarbejde og en alvorlig kamp på egen krop.

Per Larsen – tidligere chefpolitiinspektør og nu rådgiver i kriminalitetsforebyggelse og bandekonflikt, er Københavner med stort K. Derfor er han glad for at kunne fortsætte med at arbejde for den by han holder af, selv om han nu er stoppet sit politiarbejde.

Per Larsen har bl.a. stået i spidsen for efterforskningen 1988-91 af Blekingegadesagen og af kriminaliteten i forbindelse med rockersagen 1996-97. Han har ofte optrådt som talsmand for politiet i medierne. Snart 40 år blev det til i politiet, og vi kender bl.a. Per Larsen fra alle kampe mod f-eks. Autonome og bandemedlemmer.

Per Larsen vil også komme ind på en anden hård kamp, nemlig kampen mod kræft, som ramte ham i 2008, og om hvordan han har tacklet sygdommen, bl.a gennem et optimistisk livssyn.

Praktisk:

•  Der skal indbetales til foredraget ved tilmelding, som først er gældende når indbetaling er registreret.
  • Mobilepay – nr. 72717. Skriv venligst navn på deltager.
  • Bankoverførsel – Reg,nr, 4316  Kontonr. 4768142335. Skriv venligst navn på deltager.
  • Der serveres kaffe og kage.
  • Der er adgang til Valby Kulturhus via indgang på Toftegårds Plads eller Valgårdsvej.
  • Der er elevator til 5. sal, lokale 1 og let adgang for gangbesværede.
  • Foredraget varer ca. 2 timer inkl. en pause.