Gratis tandbehandling til alle: Mennesker med gigt skal først i køen
Regeringen vil gøre tandbehandling gratis for alle danskere. Gigtforeningen kæmper for, at mennesker med inflammatoriske gigtsygdomme bliver blandt de første, der får gavn af ordningen.