Spil, støt og vind med Gigtforeningens lotterier

Drømmer du om sol og varme? Spil med og vind gevinster for i alt 200.000 skattefrie kroner til en drømmerejse sydpå, en splinterny bil – eller hvad du har lyst til. Husk, når du spiller med, støtter du også kampen mod gigt.

Spil med i lotteriet

Spil med og gør en forskel!

Når du spiller med, er du med til at støtte livsvigtig forskning i gigtsygdomme. Samtidig støtter du kampen for, at mennesker med gigt får ordentlige vilkår – og får mulighed for at leve et godt og aktivt liv.

Vind kontante og skattefrie præmier

Fra den 13. februar 2024 til og med den 30. april 2024 kan du spille med i Gigtforeningens Vinterlotteri og vinde flotte, kontante præmier

For bare 75 kroner er du med i lotteriet. Men jo mere du spiller for, jo flere vinderchancer får du. Så spiller du for 750 kroner, får du rigtig mange chancer for at vinde hovedgevinsten på 100.000 kroner eller en af de andre kontante og skattefrie gevinster.

Spil med i lotteriet

Gevinster udtrækkes kun blandt solgte lodder – og alle vindere får direkte besked.

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på tlf. 39 77 80 00 eller info@gigtforeningen.dk

Senest opdateret 06.02.2024