Få eksperternes gode råd om træning og gigt

På disse sider har vi samlet eksperternes viden til dig, der gerne vil vide mere om motivation – hvordan du kommer i gang – og hvordan du holder gejsten. Du kan også læse om træning og smerter – og se, hvilke muligheder for bevægelse og motion, vi tilbyder i Gigtforeningen.

Du finder også videoer, hvor både fysioterapeuter, sygeplejersker og psykologer svarer på spørgsmål fra mennesker med gigt, om hvordan og hvor meget man må træne – og meget mere.

Husk at du som medlem altid er velkommen til at kontakte vores fysioterapeut i Rådgivningen, når du har spørgsmål om bevægelse og træning.

Se online-udsendelse om gigt og træning ved Gigtforeningens fysioterapeut

Hvordan skaber du de bedste betingelser for at komme i gang med din træning og bevare motivationen? Vores fysioterapeut Trine giver dig her sine bedste råd til at komme godt fra start.