Ergonomisk saks med fjeder i super kvalitet

Medlemspris199 kr.

Pris219 kr.

Saks Stirex

Har du svært ved at bruge en almindelig saks? Her får du en let saks, der er nem at klippe med, også for dig, der har gigt i hænderne.

Saksen vejer meget lidt, og er nem at klemme sammen for dig, der måske ikke har så mange kræfter i hænderne. Den er lavet, så den åbner af sig selv efter hvert klip. Saksen har et godt, rillet greb, og du kan bruge hele hånden. Perfekt til køkkenet, når du åbner mademballage, pakker gaver ind eller laver håndarbejde.

Saksen kan bruges med både højre og venstre hånd.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.