Knæpude, der aflaster din ryg og hjælper til hvile

Medlemspris335 kr.

Pris435 kr.

Knæpude med betræk

Har du ondt i ryggen - eller har du svært ved at finde en god hvilestilling? Så er knæpuden lige noget for dig.

Læg puden imellem dine knæ og underben, så aflaster du din ryg. Du kan også med fordel bruge puden, hvis du på grund af smerter har svært ved at ligge med dine knæ oven på hinanden.

Der medfølger hvidt betræk i 100 procent bomuld til puden.

Fyldet i knæpuden består af 70 procent polyethylen og 30 procent silikoniserede polyesterkuglefibre. Materialet er inspireret af det bedste ved dun og fjer, men er fri for allergener og holder længere end andet fyld. Puden er allergivenlig, kan vaskes og tørretumbles på 60 grader og har en lang holdbarhed.

Tip

For at få volumen i din nye knæpude anbefaler vi, at du tørretumbler den i 10 minutter ved svag varme (max 60 grader) eller lægger den ud i luften i et par timer.

Køb ekstra betræk til din knæpude her i webshoppen

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager varen med posten.

Vi gør opmærksom på, at kun puder, der ikke har været brugt, kan returneres.