Betræk til din knæpude

Medlemspris119 kr.

Pris139 kr.

Fossflakes betræk til knæpude

Har du en knæpude, der aflaster din ryg? Her kan du købe ekstra betræk til din knæpude fra Gigtforeningens Webshop.

En knæpude er en pude, der er lavet til at lægge mellem dine knæ og underben, så du aflaster din ryg. Du kan også med fordel bruge puden, hvis du på grund af smerter har svært ved at ligge med dine knæ oven på hinanden. Knæpuden er god, hvis du har ondt i ryggen, eller har svært ved at finde en god hvilestilling.

Bestil din knæpude her i webshoppen

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.