Fod- og håndtræningskit

Medlemspris129 kr.

Pris149 kr.

Varen er ikke på lager, og kan desværre ikke bestilles i øjeblikket.

• Varen er ikke på lager, og kan desværre ikke bestilles i øjeblikket.

Fod- og håndtræningskit

Med dette fod- og håndtræningskit kan du træne og massere dine fødder og hænder nænsomt og effektivt. Perfekt til dig, der vil have en let træning ind i hverdagen, som ikke kræver for meget, og hvor effekten er stor. Tag træningssættet med på ferien eller med i tasken, så du altid har det lige ved hånden. Der er vedlagt en folder med øvelser i stofposen.

Det er desuden en god idé at se træningsvideoerne nedenfor.

Du kan se træningsvideoen til fødderne her

Du kan se træningvideoen til hænderne her

TIPS TIL ØVELSERNE:

Hold dig til de øvelser, som du kan lave uden smerter, og udfør dem gerne så ofte som muligt. Selv en lille smule træning gør en forskel for dine fødder og hænder samt resten af din krop.

Øvelserne kan laves stående eller siddende. Udfør hver øvelse så mange gange du kan, eller til du er træt, eller mærker du har godt fat. Prioriter de øvelser, hvor du føler dig svagest.

Øvelserne er designet af fysioterapeuterne Lisbeth Bundgaard og Lotte Paarup.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.