Ergonomisk kartoffelskræller med fleksibelt fingergreb

Medlemspris59 kr.

Pris79 kr.

Ergonomisk kartoffelskræller

Har du svært ved at holde på en almindelig kartoffelskræller, så er denne skræller med fingergreb løsningen for dig. Den ergonomiske kartoffelskræller gør det lettere for dig at skrælle f.eks. gulerødder, kartofler og agurk.

Skrælleren er helt unik, fordi dens fleksible greb giver dig flere muligheder for at holde på skrælleren. Langefingeren kan f.eks. stikkes igennem grebet på overdelen, der samtidig giver de omkringliggende fingre ekstra stabilisering. Alternativt kan du bruge alle fingre til at holde rundt om hele grebet.

Fleksibelt greb er tilpasset hånd og fingre

Overdelens runding passer til håndens udformning, og hvilemærkerne til den yderste del af fingrene giver et behageligt greb. Grebet/holderen er udformet i blød, fast og fleksibel silikone, som tilpasser sig forskellige fingerstørrelser og gør det behageligt at holde på.

Skærebladet er af rustfrit stål og følger formen på de frugter og grøntsager, du skræller. Bladbeskytter medfølger, så skæret holdes skarpt, ligesom du undgår at skære dig på skrælleren, når den ligger i skuffen.

Kartoffelkræller og emballage er produceret og udviklet af Webequ i samarbejde med Gigtforeningens eksperter.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager varen med posten.