Betræk til din eksklusive Silvana hovedpude

Medlemspris199 kr.

Pris260 kr.

Betræk til Silvana hovedpude

Specialsyet hvidt betræk i 100 procent bomuldsflonel med lynlås. Betrækket er allergivenligt og behandlet med naturprodukter, som beskytter puden og forlænger holdbarheden.

Hver Silvana Support pude og betræk er behandlet med Aegis Premium - et udtræk fra Tagetes blomsten, der er udviklet på Pasteur Instituttet i Paris. Det beskytter både pude og betræk mod støvmider og forhindrer, at der kan vokse skimmelsvamp i dem. Aegis sørger også for en optimal regulering af den fugt, der afgives i løbet af natten under søvn.

Køb ergonomisk luksushovedpude fra Silvana Support

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset. Vi betaler for returfragten.