Se eller gense liveudsendelsen om smerter i ryggen

Ondt i ryggen er en af de hyppigste former for smerter, vi danskere døjer med. Faktisk får hele 80 procent af os smerter i ryggen i løbet af livet. Heldigvis er langt de fleste rygsmerter ufarlige, men det betyder ikke, at de ikke er både generende og hæmmende.

Her kan du se Gigtforeningens seneste liveudsendelse, som er målrettet dig, der har fået rygsmerter inden for de seneste par år.

Den 13. juni inviterede Lene Mandrup Thomsen, der er fysioterapeut i Gigtforeningen, reumatolog Helle Wolff, ledende overlæge og rygkirurg Morten Søe samt forskningsleder og kiropraktor Søren F. O’Neill ind til en liveudsendelse om ondt i ryggen.

Igennem en times spændende dialog bliver vi klogere på, hvad årsagen til rygsmerter kan være, hvornår det er alvorligt, og hvad behandlingsmulighederne og fremtidsudsigterne er.

Liveudsendelsen er lavet med støtte fra Helsefonden.

Publiceret 14.06.2023