Mød forskellige frivillige i Gigtforeningen

Som frivillig i Gigtforeningen bliver du en del af et stærkt og aktivt fællesskab, der støtter og inspirerer andre til et bedre liv med gigt.

Gennem arrangementer som foredrag, borgermøder, motionsaktiviteter og sociale sammenkomster er du med til at skabe rammerne for, at mennesker med gigt kan leve et så aktivt, deltagende og tilfredsstillende liv som muligt.

Her kan du møde nogle af Gigtforeningens frivillige, der fortæller om deres motivation for at gøre en forskel for mennesker med gigt.

• jette rosenberg

Jette – frivillig og formand i kreds

Jette fortæller om, hvordan det er at være frivillig og en del af et fællesskab, hvor man forstår og genkender hinandens daglige udfordringer, når man lever med gigt.

Mød Jette

• heidi leen

Heidi – frivillig i kreds og diagnosenetværk

Heidi er frivillig i et af Gigtforeningens diagnosenetværk, hvor hun skaber rum for, at de yngre medlemmer af dette netværk kan dele deres tanker og dermed hjælpe hinanden igennem deres udfordringer.

Mød Heidi

• Johannes boysen

Johannes – frivillig i GOK (Gigtforeningens Oplysningskreds)

Johannes sørger hver tirsdag for, at 60 mennesker med gigt kan komme til deres ugentlige varmtvandsundervisning i Vejen Idrætscenter.

Mød Johannes

• liselotte holmberg

Liselotte – frivillig i kreds og motionsnetværk

Liselotte har sammen med Gigtforeningen og Kræftens Bekæmpelse etableret en populær gå-gruppe i Rudersdal lokalgruppe.

Mød Liselotte

• tina kroell jessen

Tina – tovholder for en af Gigtforeningens madklubber

Som tovholder i Gigtforeningens madklub i Hårlev sætter Tina rammerne for, at deltagerne får inspiration til sund mad, og lige så vigtigt – bliver en del af et fællesskab.

Mød Tina

• ellen kristiansen

Ellen   frivillig i MIG-netværk

Mød Ellen, der er med i 'MIG-netværket' - Midt I livet med Gigt - som henvender sig til mennesker med gigt i alderen 35-55 år. Ellen arbejder også for at skabe synlighed omkring kreds-aktiviteter, blandt andet på Facebook.

Mød Ellen

Senest opdateret 04.05.2023