Tommelfingerbandage – behagelig støtte og aflastning til dine led

Medlemspris269 kr.

Pris289 kr.

Tommelfingerbandage

Smidig og elastisk bandage (SELECTION® tommelortose Soft) i behageligt, åndbart materiale, der føles behageligt mod huden, og som er så tyndt, at du kan have en handske udenpå. Den er let at tage af og på med praktisk velcro-lukning, og du kan nemt klippe den til, så den passer præcist til netop dine hænder.

Kvalitetsbandagen giver dit tommelled let støtte, så du kan aflaste leddene ved hverdagens gøremål.  Ønsker du lidt mere stabilitet af tomlen er den beigefarvede tommelfingerbandage (SELECTION® tommelortose Rigid) et rigtig godt alternativ.

På videoen kan du se, hvordan bandagen fungerer i praksis klik her

Vælg mellem størrelserne small (omkreds håndled: 13-15 cm), medium (15-17 cm) og large (17-20 cm) til hhv. højre og venstre hånd.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.