Magnetisk stokkeholder – få styr på din stok

Medlemspris249 kr.

Pris299 kr.

Stokkeholder Magnicane

Stokkerholderen er en nem og praktisk løsning til dig, der bruger stok eller krykke. Stokkeholderen har en magnet, som sikrer, at du har godt styr på din stok eller krykke. Det betyder blandt andet, at du kan have hænderne fri og slipper for, at stokken placeres uhensigtsmæssigt eller falder på gulvet.

Sådan bruger du stokkeholderen

Når du skal bruge stokkeholderen, sætter du velcrobåndet med magnet øverst på stokken. Clipsen med magnet sætter du f.eks. i bukselinningen, på tasken eller lignende. Nu kan du nemt sætte stokken fast.

Du kan lade den "hænge" på hoften eller din taske - afhængig af, hvor du har sat clipsen.

En anden mulighed er at placere stokken med magneten på steder af metal, f.eks. stangen i bussen eller ved kassen i supermarkedet.

Når du skal have stokken af clipsen, er det bedst at trække stokken nedad for at undgå, at de kraftige magneter ødelægger clips eller tøj.

Vigtigt –hvis du har pacemaker!

Vær opmærksom på, at magneterne er meget kraftige. Så har du pacemaker, bør du ikke bruge stokkeholderen uden forudgående aftale med din læge.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager varen med posten.