Silvana Hovedpude - ergonomisk luksus-hovedpude

Medlemspris999 kr.

Pris1.199 kr.

Silvana hovedpude

Silvana Support er en ergonomisk, allergivenlig hovedpude udviklet i samarbejde med blandt andre fysioterapeuter og kiropraktorer.

Giver nakken perfekt støtte

På Gigtforeningens behandlingssteder har mange gæster været begejstrede for at sove med en Silvana Support hovedpude.

Den nederste del af puden består af en ergonomisk formet skumkerne (naturlatex i højeste kvalitet), der giver god støtte i nakken. Den øverste del er fyldt med lækre åndbare kuglefibre, så dit hoved ligger blødt. De unikke kuglefibre er syntetiske, og har samme gode egenskaber som naturdun. Men de beholder luftighed, facon og volumen meget længere - og så er de super allergivenlige. Du kan evt. selv regulere denne del ved at fjerne noget af fyldet.

Hver Silvana Support pude og betræk er behandlet med Aegis® Premium – et udtræk fra Tagetes blomsten, der er udviklet på Pasteur Instituttet i Paris. Det beskytter både pude og betræk mod støvmider og forhindrer, at der kan vokse skimmelsvamp i dem. Aegis® sørger også for en optimal regulering af den fugt, der afgives i løbet af natten under søvn.

Hvilken pude skal jeg vælge?

Blød? Vælg Saphir (orange variant)

Ønsker du at ligge på en blød pude, der giver mere støtte end din almindelige hovedpude? Så skal du vælge Saphir. Det er en god "begynderpude" til dig, der ikke før har ligget på en ergonomisk hovedpude.

Mere fast? Vælg Emerald (lilla variant)

Emerald er lidt højere og lidt mere fast. Ønsker du en højere pude med en mere fast nakkestøtte, skal du vælge denne model.

Tip

Det er altid en god idé at lufte og ryste din hovedpude hver dag.

Specialsyet betræk, der beskytter din hovedpude

Køb skånebetræk til Silvana hovedpude

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager varen med posten.

Vi gør opmærksom på, at kun puder, der ikke har været brugt, kan returneres.