Praktisk påklædningspind til hjælp i hverdagen

Medlemspris89 kr.

Pris109 kr.

Påklædningspind

Hvis det kniber med at få tøjet af og på, så er påklædningspinden er et enkelt men yderst effektivt hjælpemiddel i hverdagen. Påklædningspinden ’forlænger’ din arm, og gør det lettere f.eks. at få skjorten eller jakken godt på plads omkring skulderen, få trukket bukserne op eller trukket strømperne af.

Den 60 cm lange pind udformet i træ har i alt 3 kroge, som gør det lettere at håndtere forskellige påklædningssituationer. Den er lavet af træ og gribefunktionerne i enderne er udformet i metal.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.