Effektiv hjælper i hverdagen - let at anvende

Medlemspris649 kr.

Pris999 kr.

Minihakker ledningsfri

Den ledningsfrie minihakker fra Hâws er en rigtig god hjælper og aflastning i hverdagen, da du undgår håndstillinger, der kan belaste dine led i hænder og håndled. Minihakkeren sparer med andre ord både tid og kræfter i køkkenet, og gør det let at hakke f.eks. grøntsager, frugt, nødder og krydderurter, eller tilberede dressinger, saucer og puréer. Du kan også piske fløde og æggehvider med det piskeris, der medfølger.

Lige præcis denne minihakkeren er valgt til webshoppen, da den hverken er for stor eller lille (glasskålen rummer 1000 ml.), den er enkel at håndtere, og fordi alle delene er lette at skilles ad, når hakkeren skal rengøres.

Motoren, der sidder på toppen, oplader du før brug, og dermed skal du ikke tænke på at finde en stikkontakt, når du bruger minihakkeren. Øverst på motoren sidder to dejlig store knapper til at styre hastigheden på de i alt fire knive/skær, som minihakkeren er forsynet med.

Vi gør opmærksom på, at glasskålen kan være glat, hvis du har fugtige hænder.

Alle dele undtagen motoren kan vaskes i opvaskemaskinen.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.