Book Seat - læsepude, der holder din bog

Medlemspris299 kr.

Pris329 kr.

Læsepude (Book Seat) - Kongeblå

Læsepuden ”The Book Seat” – slap af i arme og skuldre, når du læser.

Læsepuden holder din bog eller tablet, så du kan slappe af i arme, skuldre og nakke, imens du læser. Brug læsepuden til kogebogen i køkkenet, til bogen i sengen eller til højtlæsning for de små.

Læsepuden er som en lille sækkestol, fyldt med Krøyerkugler og derfor er vægten på bare 250 gram.

En akrylplade, fastgjort med fed elastik, holder bogen eller din tablet på plads. Når du skal bladre i bogen, vipper du pladen ned og bladrer. Læsepuden er fremstillet i det lækre møbelstof ”Alcantara”, som er nemt at rengøre. Desuden har den en praktisk lomme på bagsiden til læsebriller, mobiltelefon eller en hyggelig læsesnack.

Læsepuden "The Book Seat" er alle tiders gode gaveidé.

Udvalgt af Gigtforeningens eksperter

Produkterne i webshoppen er udvalgt og testet af Gigtforeningens eksperter i samarbejde med mennesker med gigt.

• Detaljer
  • Levering
  • Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer, som du har købt i Gigtforeningens webshop. De 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager varen med posten. Varen må ikke have været taget i brug, og emballagen skal være intakt.

Har du købt en vare til intim brug, bortfalder fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen. Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, er denne vare ikke egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt.

For at gøre det enkelt for dig, har vi vedlagt en returlabel i forsendelsen, som du blot skal klæbe på returpakken. Dernæst indleverer du pakken i en Postnord-indleveringsbutik eller på posthuset.